15 грудня відбулася перша робоча зустріч щодо розробки культурної стратегії Рівного.
Модератором зустрічі був Володимир Воробей – директор агенції економічного розвитку PPV Knowledge Networks, який зазначив, що саме культура визначає якість життя та ідей, які створюються у місті. Якість, яка залежить від сенсів, що будуть напрацьовані під час стратегування.
Загальний підхід до розробки культурної стратегії Рівного базується на адаптованій методології картографування та стратегування у культурній сфері, яка була розроблена у рамках ініціативи «Креативні міста та регіони» програми ЄС «Культура та креативність».
Зазначимо, що розробка культурної стратегії Рівного відбуватиметься у кілька етапів:
- Етап 1. Створення групи зацікавлених сторін, які братимуть участь у стратегуванні. Дослідження місцевих культурних та креативних індустрій, а також навчальні візити команди проекту до міст, які мають успішний досвід у розробці та впровадженні культурної стратегії.
- Етап 2. Напрацювання візії бажаного розвитку культури рівного та стратегії її досягнення.
- Етап 3. Створення власне тексту стратегії, її обговорення та підготовка до затвердження на рівні міста.