СЬОГОДНІ: Вівторок, 28.06.2022, 12:43

Чому фірма втрачає кращих співробітників та як їх утримати на посаді?

Кваліфіковані працівники – це гордість будь-якої установи. Щоб утримати їх на посаді, керівники повинні бути дуже розумними та креативно підходити до організації робочого процесу. З такими робітниками краще стати справжніми друзями, аніж ворогами.

Чому фірму покидають кращі працівники?

Успіх компанії залежить від її співробітників, і це факт. І найстрашніше для компанії, коли з неї йдуть кращі співробітники. Ще одним безперечним фактом є те, що з хорошої фірми працівники не можуть піти просто так. На це завжди є причини і найчастіше криються саме в керівнику фірми. Дуже часто працівників дратує саме поведінка директора і вони готові залишити високооплачувану посаду та знайти роботу з найкращими умовами.

Що приваблює хороших співробітників?

Хороші фахівці завжди були найбільшою цінністю компанії. Саме тому, небайдужі власники намагаються робити все можливе, щоб привабити їх та утримати на посаді. Вони пропонують співробітникам високі зарплати, комфортні умови праці, зручний графік роботи, який дозволяє не лише ефективно планувати робочий день, але й якісно відпочивати під час обідньої перерви.

Для цього у топових фірмах є спеціально обладнані кімнати для відпочинку, де працівники можуть пограти в настільний теніс чи футбол, зайнятися фізкультурою у спортивному куточку чи грати в ігрові автомати на гроші. Деякі установи навіть забезпечують своїх робітників обідом та легкими снеками на перекус.

Проте, іноді і цього буває не досить, щоб утримати хорошого співробітника. Чому з фірми йдуть кращі співробітники читайте далі.

Чому фірма втрачає топових працівників?

Ось 5 помилок керівника, через які з компанії йдуть найкращі співробітники:

  • Надмірні навантаження. Це одна з основних причин емоційного вигорання та виснаження працівників. Мудрі керівники знають, що даючи фахівцеві додаткову роботу, потрібно вміло його мотивувати: це може бути премія за переробку чи підвищення служби.
  • Відсутність відмінностей та нагород за хорошу роботу. кщо керівник приймає на роботу висококваліфікованого спеціаліста з трьома вищими освітами та некваліфікованого працівника і вони виконують схожі завдання та отримують однакову оплату праці, дуже скоро професіонал своєї справи почне шукати собі нову роботу.
  • Відсутність дружніх стосунків між керівником та підлеглими.
  • Невиконання обіцянок. Якщо керівник у ролі мотивації використовує порожні обіцянки, зовсім скоро його перестають поважати як керівника та прислухатися до його думки.
  • Відсутність важких, цікавих та нестандартних завдань. Гарні фахівці завжди змагаються самі з собою, вони люблять випробовувати власні сили та можливості. Тому завданням мудрого керівника є пошук та делегування таким працівникам не стандартних та одноманітних завдань, а більш цікавих та креативних.

Також багато людей звільняються через те, що керівники забороняють їм мріяти та протидіють творчому підходу на роботі.