СЬОГОДНІ: Неділя, 22.05.2022, 17:38

У Рівному збільшать штат міського управління бюджету і фінансів

Штат міського управління бюджету і фінансів Рівненської міської ради пропонують збільшити на три посадових одиниці.

Відповідний проект рішення вже опубліковано на сайті Рівнеради.

Відтак, після збільшення чисельності працюючих у даному управлінні його загальний штат становитиме 27 чиновників.

Відповідно до пояснювальної записки до проекту рішення до визначених Положенням про управління повноважень, за останні декілька років додались додаткові, що суттєво збільшують обсяг роботи, покладений на управління, та потребують додаткових людських ресурсів, зокрема:

– створення та супровід регуляторних актів, що стосуються місцевих податків і зборів, в тому числі здійснення заходів з базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторних актів; надання, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2020 року № 1330 контролюючим органам в електронному вигляді інформації щодо місцевих податків і зборів (постійно, протягом року);

– підготовка та обмін інформацією відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2021 № 627 «Про затвердження Порядку обміну інформацією між органами, що контролюють справляння надходжень бюджету, та органами місцевого самоврядування» (постійно, протягом року);

– опрацювання звітності в частині нарахування та надходження податків і зборів, податкового боргу в розрізі платників податків, що надається контролюючими органами на запит управління бюджету і фінансів в електронній формі засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 23.11.2020 № 723 «Про затвердження Порядку надання звітності в розрізі платників податків-юридичних осіб органам місцевого самоврядування» (постійно, протягом року);

– підготовка та подання на виконання вимог Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» інформацій Антимонопольному комітету України щодо надання державної підтримки за рахунок місцевих ресурсів у формі пільг зі сплати земельного податку (у встановлені строки);

– організація виконання завдань, пов’язаних із створенням Міністерством фінансів України інформаційної системи «Логіка» на всіх етапах впровадження (постійно, протягом року);

– підготовка та оформлення угод, бюджетне планування і фінансування повернення позик, та відсотків за користування позиками (постійно, протягом року);

– забезпечення здійснення валютних операцій за рахунками, відкритими в органах Державного казначейства та банківських установах (постійно, протягом року);

– формування поточної, місячної та квартальної звітності щодо управління місцевим боргом (постійно, протягом року);

– надання звітності НЕФКО за поточними операціями згідно термінів, встановлених в угоді з НЕФКО (постійно, протягом року);

– ведення обліку фінансування капітальних видатків пооб’єктно, формування щомісячної звітності та розміщення її на офіційному сайті Рівненської міської ради (щоденно).

У зв’язку з вищевикладеним, виникає необхідність збільшення штатної чисельності управління на 3 штатні одиниці.