СЬОГОДНІ: П’ятниця, 29.03.2024, 1:36

Рівненська митниця: упродовж 2021 року до митниці на онлайн-систему скарг надійшло 71 звернення

«Упродовж січня – вересня 2021 року до Рівненської (Поліської) митниці на онлайн- систему скарг надійшло 71 звернення. Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів, надання роз’яснень. Всі звернення розглянуті в терміни передбачені законодавством, а саме – 5 робочих днів», – повідомив в.о. начальника Рівненської митниці Іван ІВАНОВ.

Громадяни та суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності мають можливість звернутись на онлайн – систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням: http://cc.customs.gov.ua/, або за номером телефону «гарячої лінії» Держмитслужби – 1548. Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.

Громадяни та суб’єкти ЗЕД, можуть (за бажанням) виставляти оцінки за якість та оперативність наданих відповідей. Сім відповідей отримали найвищу оцінку відмінно.

При зверненні на онлайн систему, в обов’язковому порядку, у скарзі зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи). Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається. Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».