До Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області протягом останнього періоду збільшилось надходження заяв, які стосуються інтернет – торгівлі.
Однією з таких є заява споживача щодо придбання неякісного дивану в інтернет – магазині який здійснює діяльність на території Рівненської області. Споживач зазначає, що диван невідповідає розмірам заявленим на сайті інтернет – магазину, заявленій заводом – виробником якості, а саме тканина дивану не є водовідштовхуючою.
За втручання спеціалістів управління захисту споживачів, в результаті проведеної роботи, суб’єкт господарської діяльності, який здійснює діяльність через інтернет – магазин, погодився повернути споживачеві кошти у сумі 30 176,00 грн.
Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області закликає суб’єктів господарювання здійснювати чесну підприємницьку діяльність, а споживачів бути уважними під час здійснення купівлі товарів та замовлення послуг.
Зазначаємо, що в разі порушення Ваших прав споживача або для надання консультацій Ви можете звернутися до управлінні захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області, в управлінні облаштовано зручні умови для прийому громадян та написання заяв, щоденно з 8 до 17 год. працює громадська приймальня за адресою м. Рівне, вул. Поповича, 65-А.