СЬОГОДНІ: Неділя, 17.01.2021, 17:44

Криза на ринку, чи криза у голові?! У якому стані ринок вхідних дверей підходить до завершення року “пандемії”?

Будь-яку кризу можна розглядати як час можливостей. І поки одні пересиджують, інші продовжують боротись та стають сильнішими. Саме так і відбувається нині на ринку виробництва вхідних дверей. За словами експертів, незважаючи на пандемію наразі спостерігається незначне зростання дверного ринку на рівні від 5% до 10%. Розвиваються ті компанії-виробники, які готові до змін і адаптуються під них.

До слова, основна задача, яку перед собою ставлять українські виробники вхідних дверей – закрити 2020 рік з приростом у продажах.  Значна кількість виробництв після закінчення першого локдауну у березні-квітні цього року, вже працюють на повну потужність. Окремі компанії звітують, що починаючи з червня показники виробництва і продажу дверей значно перевищують за динамікою і об’ємом продажі аналогічного періоду 2019.

Також, пожвавлюється експорт внаслідок девальвації національної валюти, адже вартість дверей українського виробництва стає ще більш приваблива особливо в євро валюті.

Одним із лідерів українського ринку дверей, які справляються з викликами сьогодення є компанія “Сталь-М”. На період карантину тут сфокусувалися на інтернет-продажах і продажах дверей в роздріб. Не залишився поза увагою і сектор корпоративних замовників. На вимогу ринку було розроблено нову серію вхідних дверей Standart, характеристики якої відповідають основним запитам з боку компаній-забудовників, а значно технологічнішими стали протипожежні двері. До слова, найбільші забудовники регіону є постійними клієнтами компанії.

На сьогоднішній день, завдяки великим темпам розвитку, впровадженню сучасного високотехнологічного обладнання, конструкторських та організаційних рішень на всіх стадіях виробництва, впровадження системи якості ISO та філософії KAIDZEN, використання виключно якісних матеріалів та комплектуючих для виготовлення всіх видів продукції, компанія «Сталь-М» є одним з найпотужніших виробників у західному регіоні України.

Введення карантину стало нелегким випробуванням для українського бізнесу, у тому числі й для учасників дверного ринку. Однак, вже можна сміливо константувати, що сильні гравці стають ще сильнішими, слабкі закриваються, а їх «місце» перерозподіляється між провідними брендами. Тому виробникам вхідних дверей для того, аби розвиватися необхідно володіти ситуацією і змінюватися разом з ринком, бути гнучким та швидко реагувати на будь-які зміни.