СЬОГОДНІ: П’ятниця, 29.03.2024, 4:27

Поблизу Сарн встановлюють два комплекси зважування автомобілів у русі

Поблизу Сарн паралельно триває будівництво одразу двох комплексів для зважування в русі (Weigh-in-Motion) на дорогах М-07 Київ-Ковель-Ягодин та Н-25 Городище-Рівне-Старокостянтинів.

Також найближчим часом почнуться роботи з будівництва такого ж комплексу на півдні області, поблизу Острога.

Розташування майбутніх комплексів WIM підібрані таким чином, щоб максимально захистити дорожню мережу Рівненської області від так званих “перегрузів”. Адже на північному сході Рівненської області розташована значна кількість гранітних кар’єрів, продукція з яких вантажівками перевозиться до центральної частини області та за її межі автодорогою Н-25, а також на захід автодорогою М-07. Водночас піщані кар’єри на півдні Рівненської та Півночі Хмельницької області забезпечують потреби будівельної галузі регіону піском та грунтосумішами і системного габаритно-вагового контролю на межі Рівненської та Хмельницької областей не здійснювалось взагалі.

Як працює WiM?

Майданчик перекриває дорогу по всій ширині, а фіксація руху здійснюється цілодобово. Навантаження на кожну вісь вимірюється як мінімум у трьох послідовних точках. Автоматично зчитується номерний знак, габаритні розміри, загальна маса, навантаження на кожну вісь та кожне колесо окремо, кількість осей, швидкість руху тощо. Вплив людського фактору відсутній. Похибка визначення загальної маси транспортного засобу не перевищує 5 %.
Так як Укравтодор не має права стягувати штрафи з порушників, усі дані передаються до відповідального органи — Укртрансбезпеки.

Вся статистика по системі Weight-in-Motion на одному ресурсі. Укравтодор запустив портал зі статистичною інформацією системи Зважування-в-русі.