СЬОГОДНІ: Четвер, 28.03.2024, 22:21

Брехня та “чорнуха” проти Олексія Муляренка: у Рівному вдаються до найгірших методів агітації

Місцеві вибори ще не розпочалися, а у Рівному вже активно застосовують “чорні політтехнології”. Один з передвиборчих штабів, який наразі проводить агресивну виборчу кампанію, через газету “Рівне вечірнє” намагається очорнити колишнього голову Рівненської ОДА та депутата Рівнеради Олексія Муляренка, щоб підірвати його електоральну підтримку як можливого кандидата на посаду міського голови. І це при тому, що офіційної заяви про балотування від останнього ще навіть не було.

На початку червня ми вже писали про те, що в усі рівненські ЗМІ зверталися з проханням розмістити абсолютно нікчемний “матеріал” в якому намагалися дискредитувати депутатську діяльність Муляренка в Рівнераді. Зважаючи на те, що та стаття була написана у кращих традиціях так званої “чорнухи” його відмовилися розміщувати практично усі місцеві ЗМІ. Окрім “Рівне вечірнє”. Вони єдині, хто спокусився на великі гроші від замовників. І продовжуть спокушатися…Незважаючи на репутацію та загрозу остаточно перетворитися з газети у чийсь пропагандистський листок.

Щотижня в “Рівне вечірнє” цілу сторінку “присвячують” Олексію Муляренку. Технологія проста: якщо немає нічого на людину справді компрометуючого та дискредитуючого, видумуй все, що завгодно. У тому числі якісь міфічні зв’язки Шарієм, Аль-Каїдою та ін. У цих статтях автори вдаються до відвертого наклепу, поширення неправдивої інформації та власних суб’єктивних суджень з метою дискредитувати одного із потенційних лідерів майбутніх виборчих перегонів в Рівному.

Першого разу замовники були зі Львова, ми навіть оприлюднили повну інформацію про них з номерами телефонів, цього разу з Івано-Франківська. Звідки наступного тижня будуть замовляти “чорнушний” матеріал проти Муляренка? З Тернополя? Хоча, очевидно, що справжні замовники сидять у Рівному, і напевне дуже “Щасливі” від того, що викидають шалену купу грошей в нікуди.

До слова, подібну “передвиборчу технологію” минулого літа було використано на 155-му виборчому окрузі, проти тоді ще кандидата у народні депутати Віктора М’ялика. Як і у випадку з Муляренком, тоді теж використували як першоджерело жовтушні сайти, так звані “зливні бачки”, особливо Антикор. І автор матеріалів як про М’ялика, так і про Муляренка один і той же – такий собі Руслан Якушев, інформацію про якого не знайдете ніде. Скріше всього, це псевдонівм одного відомого у Рівному “чорного” піарника, що і є автором усієї цієї “чорнушної” кампанії і який за великі гроші розміщає цю інформацію на “зливних бачках”.

Примітивне мислення авторів “чорнухи” не здатне піти далі, ніж прив’язати прізвища опонентів до одіозних персон. У випадку з М’яликом його намагалися дискредитувати надуманими зв’язками з Медведчуком, а Муляренка ні з того, ні з цього поставили в один ряд з Шарієм. Хоча всім давно відома чітко проукраїнська позиція колишнього очільника Рівненщини.

Чим завершилася минулорічна передвиборча кампанія на 155-му виборчому окрузі усі добре пам’ятають. Віктор М’ялик переміг з розгромним результатом свого основного суперника – тодішнього народного депутата. Тому, це ще одне підтвердження того, що такі “чорні” технології сьогодні – це просто викидання коштів на вітер.

“Багато нового про себе дізнаюся останніми тижнями. І найголовніше, що там немає й слова правди. Але це давня політтехнологія, якою користуються люди, які ще живуть в минулому, та не думають про майбутнє. І як показує досвід останніх виборчих кампаній, “чорнуха” повертається тим хто активно її поширює. Українці, і особливо наші рівняни, думаючі громадяни, вони вже навчилися розрізняти бруд від достовірної інформації. Я особисто проти використання таких технологій. Краще пропонувати ідеї, як розвивати наше місто і зробити його комфортним для проживання”, – розповів у коментарі нашому виданню Олексій Муляренко.