СЬОГОДНІ: Понеділок, 27.09.2021, 18:35

Власниця популярного у Рівному салону краси розповіла, як заклад запрацює після карантину

Без перебільшення, більшість українців дуже скучили за салонами краси. Підстригти відрослу шевелюру за час карантину тепер для чоловіка – перша необхідність. Але навряд чи зі зняттям карантину натовпи клієнтів почнуть атакувати двері перукарень. Юлія Загорайчук, власниця популярного в Рівному салону краси “Зебра”, розповіла Фокусу, як довго салон буде відновлюватися після карантину.

“Я як власниця малого бізнесу несу особисту відповідальність за здоров’я і добробут не тільки своїх майстрів, а й клієнтів. За рішенням Кабміну нам заборонили працювати, тому з першого дня карантину ми закриті. Всі майстри пішли у відпустку за свій рахунок. Додатково ніякої допомоги від держави ми не отримували, лише “знижка” і відстрочка на податки, хоча єдиний податок заплатити все одно довелося. Допомогу отримали тільки підприємці з дітьми до 10 років без найнятих працівників, ми під цю категорію не попадаємо. За останнім рішенням Кабміну, салони краси можуть почати роботу з 11 травня за умови скорочення захворюваності. Ми цьому дуже раді і готові прийняти нові умови і стандарти обслуговування. Але протестувати співробітників на наявність коронавірусу або антитіл неможливо, так як цих тестів ніде немає. Вирішувати питання треба негайно, оскільки відкритися ми повинні вже через два тижні. Як непротестованих співробітників допускати до роботи? ” – задається питанням власниця салону краси.

Юлія Загорайчук додає, що за період карантину салон зазнав колосальних збитків, і, за її підрахунками, для того, щоб просто виходити в нуль, їй знадобиться мінімум три місяці.

“Наслідки “коронакризи” ми будемо відчувати наступні 12 місяців. На мій погляд, влада просто зобов’язана підтримати нас якщо не під час, то хоча б після карантину, а саме: повинні бути безвідсоткові кредити, реструктуризація податкового боргу та продовження мораторію на перевірки, адже нам і без них буде чим зайнятися. нас чекають неоплачені рахунки за оренду, борги по кредитах й нові правила і стандарти роботи, які профінансувати ми повинні собі самі. Не варто забувати, що платоспроможність клієнтів теж впала, клієнтська база за ці два місяці розсіялася, і нас чекають додаткові витрати на маркетингові програми, щоб їх повернути. Не знаю, наскільки влада зможе нам допомогти, головне, не заважати, адже малий бізнес звик долати всі труднощі самостійно “, – розповідає Юлія Загорайчук.