СЬОГОДНІ: Субота, 11.07.2020, 7:03

Цьогоріч до Управління Держпраці звернулися 216 жителів Рівненщини

Упродовж І кварталу 2020 року до Управління Держпраці звернулися 216 жителів Рівненщини. 

Як інформує головний спеціаліст із звернень громадян та доступу до публічної інформації Управління Держпраці у Рівненській області Людмила Кобзаренко, протягом І кварталу 2020 року до Управління надійшло 166 звернень громадян, що на 399 звернень менше проти аналогічного періоду 2019 року. 10 звернень – колективні (1 кв. 2019 р. – 9).

З них 42 поштою (електронною поштою, подано особисто громадянами – 45, через органи влади – 47, через уповноважену особу – 2.

З Урядової гарячої лінії надійшло 30 звернень громадян (1 кв. 2019 р.  47) та 8 з Рівненського обласного контактного центру (17 у 1кв. 2019 року).

Надійшло 13 дублетних звернень (1кв. 2019 р. – 10). Повторних звернень не надходило.

Загалом, з урахуванням колективних звернень впродовж 1 кварталу 2020 року до Управління звернулися 216 громадян (1 кв. 2019 р. 334). З числа пільгових категорій громадян звернулися 10 осіб.

Найбільше громадян турбували питання праці і заробітної плати – 138 (1 кв. 2019 р. 177), у тому числі:

– щодо невиплати заробітної плати – 16 (1 кв. 2019 р. – 38);
– щодо не проведення розрахунку при звільненні – 23 (1 кв. 2019 р. – 29);
– щодо легалізації виплати заробітної плати – 25 (1 кв. 2019 р. – 26);
– з питань оплати праці – 20 (1 кв. 2019 р. – 26);
– щодо зміни істотних умов праці – 6 (1 кв. 2019 р.– 3);
– з питань неповернення трудових книжок при звільненні – 6 (1 кв. 2019 р. -1);
– з питань неправомірного звільнення – 6 (1 кв. 2019 р. – 5);
– трудові відносини – 8 (1 кв. 2019 р. – 16).

Громадяни також зверталися за роз’ясненнями порядку надання щорічних відпусток; трудового навантаження; контрактної форми роботи.

З питань охорони праці та промислової безпеки надійшло 8 звернень (1 кв. 2019 р.  6). З них:
– щодо проведення розслідування нещасного випадку – 1;
– щодо надання копії акту розслідування нещасного випадку – 1;
– щодо правомірності встановлення газових котлів – 1;
– щодо несанкціонованої реалізації піротехнічних виробів – 1;
– щодо правомірності проведення електролінії через водоймище – 2;
– щодо порушення норм законодавства з охорони праці при будівництві – 1;
– щодо правомірності проведення висотних робіт – 1.

Особистий прийом в звітному періоді проводився згідно з відповідним графіком.

У звітному періоді фахівці структурних підрозділів Управління надали відповідні роз’яснення та інформацію на 142 звернення.

Направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 10 звернень. Не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» 5 звернень. 2 звернення повернуто авторам, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян». 2 звернення було залишено без розгляду на підставі заяв громадян.

Відповідно до Закону України № 577-VIIІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» в Управлінні запроваджено реєстрацію і розгляд електронних звернень, а саме: створена окрема електронна пошта на яку направляються електронні звернення та форма для подачі електронних звернень. За 1 квартал 2020 року до Управління надійшло 18 електронних звернень.