Якщо запитати в рівнян, яких об’єктів в місті найбільше, то більшість з них відповість, що аптек та секонд-хендів.
“Коли ми приїжджаємо до столиці моди — Парижа, чи консервативного Лондона, перше, що хочеться зробити, це роздивитися все навколо. Оцінити архітектуру, зробити фото на фоні визначних пам’яток і загубитися у вирі подій нового міста. Що ж бачать туристи в Рівному? Безліч секонд-хендів із барвистими вивісками «одяг з Європи». Чому щороку місто знову підтверджує звання «столиці секонд-хендів»”, – цікавляться координатори проекту “Не. Все Рівно”.
Молодь закликає рівнян взяти участь у флешмобі, поставивши хештег #РівНЕстолицяхендів.
В додаток до тегу необхідно написати варіанти вирішення проблеми з розбудовою магазинів з гуманітарною допомогою з Європи.