СЬОГОДНІ: Четвер, 28.03.2024, 15:12

Дон Макарон: Якимець вирішив повернутися у політику за допомогою продуктових наборів

Колишній кандидат на посаду рівненського міського голови Дмитро Якимець розповів про свій новий проект – торгову марку «Наше Рівне». За його словами він є автором ідеї та керівником однойменної торгової компанії, яка займатиметься випуском та реалізацією через торгівельні мережі продукції малих та середніх виробників під одним брендом.

«Ми забезпечуємо реалізацію усієї випущеної продукції через партнерські дилерські фірми у кількох тисячах торговельних точках Рівненської та сусідніх областей. Таким чином не крупним місцевим виробникам буде простіше конкурувати із потужними брендами та збільшити об’єми власного виробництва, не витрачаючись на маркетинг та дистриб’юцію.

Не раз бачив такі ініціативи в країнах Євросоюзу, зокрема в Польщі…і дуже хотілось би реалізувати таке і у нас. Щоб кожен мешканець краю одразу бачив – перед ним якісна місцева продукція. Щоб купував, підтримував не тільки гривнею, а й рекомендацією для знайомих. Оце, на мою думку, справжній патріотизм», – зазначив Дмитро Якимець.

Однак, як зазначило джерело нашого видання в оточені політика за допомогою бренду «Наше Рівне» Дмитро Якимець планує повернутися у політику та будувати на цьому свою майбутню виборчу кампанію на посаду міського голови Рівного.

Вже найближчим часом може з’явитися однойменний громадський рух, який стане таким собі своєрідним місточком для активної фази політичної частини піар-кампанії колишнього лідера “Громадського контролю”.

Кажуть, політтехнологи порадили Якимцю використовувати саме такі методи ведення передвиборчої кампанії, вже перевірені не на одних виборах: зробити ставку на байдужих громадян, голоси яких можна банально “купити” за продуктові набори – так звана “технологія гречки”.

До речі, як розповідає наш співрозмовник саме гречка і має стати одним із наступних продуктів, які вже незабаром будуть випускатися під маркою «Наше Рівне» в одному ряду з макаронами та олією.